Recomandări pentru lectori:

Prezentări

Vă rugăm să predaţi prezentările cu cel puţin 2 ore înaintea începerii sesiunii dumneavoastră. Laptopuri conectate la proiectoare sunt puse la dispoziţia dumneavoastră.

Prezentarea rămâne proprietatea autorului și nu va fi folosită fără permisiunea acestuia. În cazul în care doriți să introduceți și un material video alături de prezentarea Power Point, vă rugăm să vă asigurați că acestea funcționeză adecvat și în sala de conferință, chiar daca ați verificat, în prealabil, la centrul de preluare lucrări. Puteți verifica funcționalitatea în timpul unei pauze de cafea sau prânz, înaintea sesiunii în care prezentați lucrarea.

NU este permisă prezentarea de pe laptopurile personale!

Observaţie importantă pentru utilizatorii de Macintosh:

Pentru a putea folosi prezentarile de pe MacBook pe un laptop cu alt sistem de operare, vă rugăm să respectați condițiile de mai jos înainte de a aduce lucrarea la centrul de preluare al lucrărilor.

  • Salvați prezentarea în format Power Point.
  • Vă rugăm să folosiți fonturi commune, exemplu Times New Roman, Arial, Verdana.
  • Introduceti imaginile în format JPG (nu folositi TIF, PNG sau PICT – exista posibilitatea ca acestea să nu poată fi vizibile pe un laptop cu alt sistem de operare).
  • Centrul de preluare al prezentărilor

Este amplasat în cadrul locaţiei manifestării (Hotel New Montana, Sinaia), cu următorul orar:

  • Joi, 19 Aprilie 2018 7:30 – 19:00
  • Vineri, 20 Aprilie 2018 2017 7:30 – 18:00
  • Sâmbătă, 21 Aprilie 2018 8:30 – 13:00

Specificații tehnice:

  • Vă rugăm să aduceţi prezentarea pe suport USB stick.
  • Versiunile Power Point care pot fi folosite sunt: ‘97, 2000, 2003, XP, 2007, 2010, 2016.
  • Animaţiile flash nu pot fi proiectate.
  • Toate fișierele trebuie să se afle în același director.
  • Nu folosiţi parole pentru fișiere.
  • Dacă folosiţi Powerpoint.Mac sau Keynote vă rugăm să exportaţi prezentarea dumneavoastră ca *.ppt- pentru Windows.

 Recomandări pentru E-postere:

Participanții ale căror rezumate sunt selectate pentru prezentare E-Poster, sunt rugaţi să pregătească în format power point sau pdf, maxim 8 slide-uri.

Posterul electronic sau E-posterul va fi afişat la faţa locului pe un ecran mare LCD şi va fi disponibil pentru vizualizare în orice moment pentru participanţi.
E-posterul nu necesită printare!

Toți autorii vor fi contactați în legătură cu detaliile de prezentarea ale e-posterului.

Autorul prezentator trebuie să fie la locul prezentării cu 10 minute înainte de începerea sesiunii de E-postere. Fiecarui poster îi sunt alocate 7 minute de prezentare care includ 2 minute pentru discuții.

Instructiuni pentru prezentarea E-poster:

  • Prezentare în format Power Point (PPT), maxim 8 slide-uri, limba română sau engleză
  • Vizionarea și jurizarea e-posterelor se va desfășura în cadrul sesiunilor dedicate secţiunii, când este obligatorie prezenţa unuia dintre autori pentru prezentarea posterului
  • Sunteţi rugat să predaţi lucrarea pe un memory stick cu minim 3 ore înainte de rulare și prezentare la Centrul de preluare lucrări din incinta locației
  • Intervalul orar de afișare și prezentare a e-posterelor este:
    ¬ Vineri, 20 Aprilie 2018 11:00 – 17:00 – Sala ….
  • ¬ Sâmbătă, 21 Aprilie 2018 09:00 – 11:00 – Sala Bordeaux
  • Pentru sesiunile e-poster este alocată 1 h pentru rularea acestora și 1 h pentru prezentarea lor, pentru fiecare sesiune individual.
  • În intervalele orare indicate pentru prezentarea e-posterelor, este recomandat ca autorul prezentator să fie prezent pentru evaluare.